Seminarul Comunicare de Leadership in Resurse (mai)Umane.
Potrivit unui raport recent realizat de McKinsey Global Institute, pana in 2030 vom asista la schimbari majore, profunde in domeniul resursei umane. Evolutia rapida a noilor tehnologii-automatizarea configureaza o alta imagine a acestui domeniu.
Care sunt cele mai importante elemente care compun the big picture in zona muncii?
- disparitia a peste 24,7 milioane de locuri de munca,
- aparitia a peste14,9 milioane de locuri de munca noi,
- schimbarea tipurile de abilitati pe care companiile le cauta,
- abordarea unitara, integrata a dezvoltarii personale si profesionale,
- concentrarea pe dezvoltarea soft skills , esentiale pentru orice nivel de cariera,
- tranzitia focusului, de la job la cariera,
- mixul de generații in forta de munca,
- atragerea si retentia talentelor intr-o piata tot mai fluctuanta,
4IR( cea de a 4 revoluție industrială) reprezinta o mare provocare.
Provocarea este pentru fiecare dintre noi, fie ca vorbim de leaderi, companii, organizatii, business-uri, echipe si clienti interni.
In acest context provocator, Leaderii HR sunt investiti de catre organizatii cu statutul de business partners, rol strategic si comunicator principal.
Leaderul de HR este principalul purtator de mesaj, in toate formele(interna si externa) pentru organizatia pe care o reprezinta.
Iar principala abilitate a unui leader ramane comunicarea.
Seminarul Comunicare de Leadership în Resurse mai Umane
Seminarul este realizat la invitatia Fundatiei Competenti, Corecti si Utili-CCU. Seminarul este un intensiv de comunicare 360, care acomodeaza participantii cu cele trei tipuri de comunicare: nonverbala , paraverbala si verbala.
Cui se adreseaza?
- Profesionistilor din HR, L&D, antreprenorilor care sunt convinsi de rolul comunicarii eficiente in business-ul, organizatia lor.
- Specialistilor care doresc sa isi dezvolte abilitatile de comunicare.
Cui nu se adreseaza?
Celor care functioneaza in cliseele si tiparele clasice de gandire.
Seminarul este structurat pe doua dimensiuni:
Prima parte– introducere in comunicarea efectiva,
Partea adoua-un atelier de lucru, in care se vor aplica notiunile basic.
Ce vor afla partipantii intr-o abordare 360?
- construirea mesajelor,
- vorbire si persuasiune,
- expresivitate si limbaj corporal,
- dinamica vocala,
Mai multe detalii si locatia unde se desfasoara evenimentul reagsiti in acest link.