〈Podcast Comunicare Explorări Creative〉
Invitatul episodului este Robert Katai, product marketer la Creatopy și content strategist la Robert Katai.
Influencer marketingul este un trend atât de discutat, pentru că ne place să vorbim despre oameni. Întotdeauna în discuția despre influencer marketing avem persoane de care nu ne place, pe care nu le înțelegem și arătăm cu degetul către X, Y. Influencer marketing este o strategie de marketing și ca orice strategie trebuie să aibă un obiectiv, un canal de comunicare, un timp de derulare. După, trebuie să tragi o linie și să vezi dacă ai atins obiectivele . Robert Katai
În prima parte discut cu Robert despre cum a schimbat pandemia influencer marketing-ul, iar in partea a doua abordăm evoluția contentului și trend-urile în digital marketing pentru 2021.
Trendurile sunt bune doar că dacă tu fugi după trenduri și urmărești trendurile, alea îți omoară marketingul, îți omoară strategia. Și aici intervine o altă chestie. Nu trebuie să fii cu ochii pe trend? Ba da, dar nu după orice trend, care iese ca un iepure tu trebuie să fugi după el. Omul de marketing deștept va anticipa valul care va veni, va testa puțin.
Temele de discuție:
- Fiecare rețea de social media își construiește o anumită audiență, unde există creatorii și consumatorii.
- Schimbările provocate de pandemie in zona economiei influenței:influencer marketing
- Trendurile îți pot ucide marketingul
- Azi cu un simplu telefon poti sa fii regizorul de maine de pe Netflix
- Fiecare tip de conținut are un anumit tip de audiență
- Video este mai mult marketing
Poți asculta episodul pe:
Apple Podcast Spotify You Tube