〈Podcast Comunicare Explorări Creative〉
Invitat: Alina Bârgăoanu, prof univ dr, decanul Facultății de Comunicare și Relații Publice -SNSPA și expert în combaterea fake news-ului și a dezinformării.
Pandemia generată de coronavirus a avut exact efectul unei bombe care ne-a explodat în față, tuturor. Și a produs o criză 360: de sănătate, medicală, economică, socială, politică. Și dacă ne amintim de ceea ce s-a petrecut în SUA, peste toate criza de încredere, de Leadership, de informații, media….
Head-urile podcastului:
- Pentru ecosistemul comunicării, dar nu numai, next normal înseamnă criza de încredere și “falimentul informațional ”?
- Formularea lui Richard Edelman – CEO Edelman, “falimentul informațional ” este marea concluzie a Barometrul de Încredere Edelman 2021.
- Ce presupune o strategie adaptată la schimbările imprevizibile?
- Cum se schimbă regulile comunicării? Strategiile de comunicare și PR se vor axa preponderent pe comuicarea valorilor și mai puțin pe message points?
- Takeaway pentru 2021