Media Skills Training este intensivul care te antreneaza pentru o comunicare cu impact.
Media Skills Training este : 60% teorie , 40% workshop( metodele folosite sustin invatarea si antrenarea noilor abilitati intr-un mod interactiv, jocuri de rol, exercitii, feedback oferit participantilor)
De ce ai nevoie de media skills training?
Comunicarea video este o necesitate. Este drumul spre succes, creste impactul si face diferenta pentru brandul personal si pentru business. Care sunt principalii jucatori?
–camera de filmare, fara de care comunicarea video nu poate avea loc,
-echipa tehnica, formata din jurnalist tv, cameraman
-TU!
Cei mai multi cred ca prezenta in fata camerei de filmare, relationarea cu presa reprezinta un prag dificil, aproape imposibil de trecut.
Cursul Media Skills Training face parte din Programul Double”C”.
Ce NU este Media Skills Training?
- un curs despre public speaking,
- despre show biz,
- despre cliseele si miturile industriei,
- despre experientele megative cu presa,
Ce ESTE Media Skills Training?
- despre dezvoltarea celui mai important skill: COMUNICAREA,
- despre mix-ul de informatii si emotii,
- despre storytalling, adaptat intr-un format video,
- despre brandul personal în comunicarea video,
Beneficiile Media Skills Training:
–Strategia pentru a maxima prezenta în presa audiovizuala si in social media;
–Tehnici de negociere a interviului/participării intr-un format video;
–Gestionarea comunicarii interpersonale;
–Managementul mesajelor transmise;
–Metoda de a controla emotia si transformarea ei intr-o sursa de creativitate;
Preview Media Skills Training:
- raspunde tranformarilor permanente care au loc in peisajul marketingului, comunicarii, PR-ului, HR, adevertisingului, de azi.
- un up date de soft skills necesare specialistului care trebuie sa deprinda rapid abilitatile de a trece, in mod organic de la un rol la altul.
- acceleratorul care adauga profesionistilor și comptentele de storyteller, necesare unui bun practician in transmiterea informatiei prin emotie, utilizand toate canalele de comunicare.
- un intensiv de self leadership, cu exercitii practice, care mixeaza comunicarea inteligenta emotionala, cu focus pe abilitătile interpersonale
- o abordare din interior a relatiei cu audiovizualul si jurnalistul
- un intensiv care folosește ca metodă de invatare E@E( Evaluare @Energia)
MODULUL 1: EVALUAREA
Lineup modul:
–intelegerea procesului de a fi relevant in relationarea cu presa,
–gestionarea principalului factor inhibitor in acest proces: EMOTIA
- introducere in formatele de presa si intelegeerea specificului fiecaruia,
- relatia cu presa si cum construim punti de comunicare cu jurnalistii,
- FOCUS: NEGOCIEREA INTERVIULUI ( prezenta în interviu, talk show etc)
- Special tv:
EMOTIA(teorie&exercitii)
- identificarea tiparelor de gandire limitative si transformarea lor in provocari,
- limbajul emotional,
- renuntarea la comportamnetul Fii prudent ,
- folosirea comportamentului pentru schimbarea mentalitatii,
MODULUL 2: ENERGIA
Lineup modul:
–acomodarea in procesul de relationare cu presa si prezenta in formate tv
–concentarea pe comunicarea interpersonala,
–pregatirea pentru partiparea intr-un format tv,
COMUNICAREA&MESAJE (teorie&exercitii)
- paralimbajul: tonul, rezonanta, ritmul, dinamica, respiratia,
- atitudinea&dictia
- non-verbalul: contactul vizual, ochii, picioarele, buzele/gura
- metabolismul
MODULUL 3: EXERCITII PE SITUATII DATE& FEEDBACK
- filmare&feedback pe doua situatii posibile in care specialistul este participant intr-un format tv
- Particparea la exercitii se face prinextragere, iar particpantii vor primi si un bonus din partea Antoanetei Banu
Media Skills Training sustinut pentru Institutul de Marketing
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.